Büyücü



Büyücünün, savaş sahasında korku uyandırıcı bir etkisi vardır. Onu birkaç arkadaşıyla bir araya getir. Yerde ve gökte, nerede olursa olsun, şiddetli yıkıcı etkiler bırak.




Büyücü Özellikleri

Büyücü Kışla 7. seviyede açılan birliktir.

Favori Hedef :     Her Şey

Hasar Türü :     Alan Tesiri

Hedefler :     Kara ve Hava

Barınma Alanı :     4

Hareket Hızı :     16


Büyücü Seviye Görünümleri


clashofclans_sihirbaz_uretim_yukseltme_seviye1
Seviye 1

clashofclans_sihirbaz_uretim_yukseltme_seviye1
Seviye 2

clashofclans_sihirbaz_uretim_yukseltme_seviye3
Seviye 3

clashofclans_sihirbaz_uretim_yukseltme_seviye4
Seviye 4

clashofclans_sihirbaz_uretim_yukseltme_seviye5
Seviye 5

clashofclans_sihirbaz_uretim_yukseltme_seviye6
Seviye 6





Yükseltme Maliyetleri ve Süreleri

Bilgilerin üstüne tıklayarak büyütebilir ve daha detaylı bir şekilde görebilirsiniz.




Ayrıca buraya da tıklayarak diğer askerler hakkında bilgilere ulaşabilir ve inceleyebilirsiniz.